klarabieber

Alla inlägg under juni 2012

Av klara bieber - 11 juni 2012 15:39

Hej alla underbara bloggläsare <3 idag mår jag bättre men jag va ändå hemma för jag hade feber ... men iaf , idag har jag gjort sån här dip-dye fast med sprayfärg som går bort när man tvättar håret xD ville se hur det skulle bli och det blev skitsnyggt så jag gör nog riktigt sen ;) men imorgon ska jag till tandläkaren , fml! hatar att gå dit , jag kommer dö! :( uuuuuuuuuuuuuuuucsh ! men ni får ha det superbäst alla bloggläsare puss :*

 

Av klara bieber - 9 juni 2012 19:48

Hej alla underbara bloggläsare <3 jag vet att jag sa att jag förmodligen inte skulle blogga, jag mår inte bättre heller , men tycker så synd om er för att det har varit SÄMST uppdatering på sista tiden och jag lovar att jag ska bli bättre på det! men iaf så igår låg jag och sov hela dagen , och idag har jag bara varit med kaninbebisarna och tittat på film och sovit , jag hatar att vara sjuk-.- men aja , inte mycket jag kan göra åt det tyvärr :/ nyss tog jag alvdeon iaf så jag får väl hoppas att det blir bättre snart iaf i nån timme , jag känner mig jätteyr , ont i huvudet , halsen , och har feber och ont i magen ........ åh hatar verkligen dehär , sorry om jag verkar klaga mycket men aa , ni kanske förstår , men puss :*

 

Av klara bieber - 8 juni 2012 11:21

Hej alla underbara läsare , sorry för ingen update igår men jag mådde verkligen skitdåligt , mådde illa , ont i magen , feber , ont i huvudet , men idag är det sämre tillochmed , jag har fått ont i halsen nu också och det känns som jag ska grillas upp snart för jag känner mig så varm och hängig , men bara så ni vet att jag lever tänkte jag göra det här inlägget , bloggar nog inge idag och kanske inte i helgen om jag fortfarande är sjuk , hoppas ni förstår puss :*

 

Av klara bieber - 7 juni 2012 23:04

Ja , hon är verkligen helt underbar , och ni kanske undrar hur jag vet det , jo jag vet inte om ni vet men jag har henne på facebook och har haft det ett tag , jag har tillochmed skrivit med henne , och jag lovar det är inte fejk , det är riktiga hon , och hon är en ängel , hon är så himla snäll och jättefin ! skulle inte tacka nej till att se ut som henne , hon är grym, awesome , barbie , allt bra som man kan tänka sig! <3

  Så sjuuuuuuuukt vacker! <3

Av klara bieber - 6 juni 2012 19:56

Hej alla underbara bloggläsare <3 sorry om jag inte har bloggat idag , har varit väldigt ledsen , men jag överlever och jag kan le p.g.a mina underbara vänner! <3 men iaf så sitter jag och äter supergoooood smoothie just nu ! mums ^^ men jag har blivit smittad av min pappa , han har varit jätteförkyld och mamma också , så jag har förmodligen fått ner förkylningen i magen , för jag mår illa och har ont i magen och huvudet , också har jag feber! åååh palla -.- men aja puss :*

  Min goda smoothie! <3

Av klara bieber - 5 juni 2012 20:10

Hej alla underbara bloggläsare <3 sorry att jag inte bloggade igår men jag hade så stressigt , jag bakade HELA dagen , eller nja inte hela men jag va i skolan halva dagen ooch bakade halva dagen  , orsaken till det va för att jag och linnea skulle sälja saker som vi har bakat på festivalen idag på skolan , det gick faktiskt superbra , vi sålde slut på allt :D och vi fick in runt 500kr ungefär :D det går till operation dagsverket så det är ju bra! men iaf så sjöng jag ju med lanya också ,  det gick bättre än väntat , jag va ju nervös men inte så jättejättefarligt , och jag råkade säga ''herregud lanya'' för det va så många där och då va micken på så alla hörde,  gud va pinsamt! men vi sjöng rätt och så iaf så det va ju bra! men just nu sitter jag med ansiktsmask och äter choklad , yummy ^^ men ha det bäst puss :*

  Ansitktsmasken syns typ inte men jaja ;)

Av klara bieber - 4 juni 2012 08:28

Hej alla underbara läsare , snart ska jag till skolan ... kan nog inte blogga idag för jag ska baka med linnea hela dagen typ till festivalen imorgon ^^ jo btw sorry för att jag inte bloggade igår <3

  Gammal bild på mig xD

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards