klarabieber

Alla inlägg under juni 2012

Av klara bieber - 2 juni 2012 12:15

Hej alla underbara bloggläsare <3 idag är det jättetråkgit väder ute ... Fast ändå mysigt tycker jag! ^^ heh , jag sov jätteskönt inatt när det regnade :p idag är det en sån här chilldag ;) heh , jag älskar att mysa ner mig i soffan och titta på filmer sånna här dagar ! är jag ensam om det? ;) haha men snart ska jag och pappa åka och hämta saga hos mamma , hon sov där inatt ! men sen resten av dagen ska jag nog vila i soffan , men puss :*

  Jag idag , har inge smink på mig :p

Av klara bieber - 2 juni 2012 12:09

Att visa det jag köpte iförrgår och igår så här kommer det ^^

Det jag köpte iförrgår :

   Fit Me Fountdation , jag kan göra en Rewiew på den senare , den är inte så ljus som på bilden , det är bara ljuset i rummet som är konstigt , jag har iaf färgen 115 Ivory och jag köpte den på Cubus i stan här i Gävle för 104kr när det var rabatt ^^

Det jag köpte igår :

  Den här penseln ifrån Maxi-Ica för 19kr , den funkar jättebra ^^


Av klara bieber - 1 juni 2012 16:17

Hej alla underbara bloggläsare <3 idag har jag grinat jättemycket , en tjej kom fram till mig igår på stan när jag va på kicks och bah ''sluta hitta på rykten om massa folk din jävla patetiska unge'' osv :( jag har verkligen inte gjort det , men iaf idag så kastade hon först en nyckel på mig och sen hon bah ''så här jävla nära är jag på att slå dig'' så puttade hon in mig i en dörr och asgarvade och hon bah ''hahhah jag gjorde det , såg ni '' inför hela klassen :(((((((((och då gick jag ut ur klassrummet , och då gick min kusin förbi och tröstade mig , älskar dig carro! <3 och till tjejen jag bah ''du är helt dum i huvudet '' och gick därifrån ! usch hatar henne sjukt mycket ! okej att hon säger fula saker men när hon har börjat göra illa mig , då jävlar! -.- är sjukt sur och ledsen! :( men jo btw , idag så har jag inte gjort så mycket , varit i skola osv , men jo det kommer bilder på det jag köpte igår och en grej jag köpte idag på maxi-ica :p haha , men ja , ni får ha det bäst , puss :*

  bild sen igår <3

Av klara bieber - 1 juni 2012 07:24

Hej alla underbara bloggläsare <3 sorry att jag inte bloggade igår men jag var på stan när det var tjejkväll med Lanya , jag köpte en foundation och fick håret fixat på kicks ^^ men snart ska jag till skolan , idag är det fredag , wiiiiiiiho :D imorgon får jag sova ut! :D nananannananana ^^ heh , jag älskar att få sova lääääänge! men jo iallafall så här ser jag ut idag!

   heh , håret är fortfarande lockigt sen igår , jo btw jag lägger upp bild på foundationen senare ^^ puss :*

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards