klarabieber

Alla inlägg under november 2011

Av klara bieber - 23 november 2011 21:59

Nu blir det tävling den går till så här ni ska skriva eran bloggs namn i en kommentar och så i eran blogg ska ni skriva om tävlingen och det är då större chans för er att vinna och ni vinner länkningar på lite alla möjliga ställen bloggen fb osv och så vinner man en bild jag ska rita på dig+kanske en hemlig gåva men då måste ni skriva om tävlingen och länka min blogg och skriva om varför just ni ska vinna lycka till och hoppas ni deltar ni kommer inte ångra er KRAM!

 

Av klara bieber - 23 november 2011 21:35

hejj alla sötnosar just nu sitter jag  här helt ensam i min lilla lägenhet haha elr nt nerå men jag sitter här i vardagsrummet själv för mamma+saga sover xD men iaf idag har jag och mamma och saga bakat pepparrkakshus och lussebullar ^^ det gick bra med pepparkakshuset tills mamma brände sig på det smälta sockret så att hon skrek och saga råkade skratta :s aja nu har hon iaf en blåsa på handen (EN JÄTTESTOR) aja men då fick vi gå till grannen och fråga om bandage och vi har nog världens snällaste granne för hon bah kom gärna in och titta för mamma sa åh vilken fin julgran xD men den va verkligen jättefin vit med guldgrejer i :) aja och saga såg att hon hade ett akvarium och saga älskar djur så hon bah har du fiskar?vilka fina!vad heter den?osv.nu chattar jag iaf med shato :) men jag blir hemma imorn för jag har 37,9 på tempen hatar att vara sjuk det händer alltid mig :( jaja pusspuss hejdå!<3

 

Av klara bieber - 23 november 2011 11:30

hejhej tänkte börja med dagens sötis så här kommer den(dom)<3

 

http://www.youtube.com/watch?v=0kHJaVL-W7c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=JPMFUOSpabM

Kunde inte välja en av dom här så tog båda puss!

 

Av klara bieber - 22 november 2011 22:16

hejj har inte bloggat nåt idag förlåt men jag har sovit och tittat på tv hela dagen imorn äre iaf studiedag och så men jag hade varit hemma ändå aja åt typ bara 2nuggets idag har verkligen ingen matlust och vill inte gå ner nå mer för alla klagar på min vikt att jag väger för lite man blir så himla irreterad och ledsen på samma gång jag väger ungefär 30-31 och är 11,jag är van vid att väga så lite för jag har alltid varit kort och ganska smal,aja nog om det jag har pratat med Madde ni fattar inte hur mycket hon betyder för mig hon är allt hon fattar allt och jag kan bara lita på väldigt några bara dom allra bästa kompisarna som jag vet finns där och dom jag kännt längst Sanna och Madde vet nog mest om mig men mest Sanna som har varit min BFF i 2-3år nu vi har bråkat några gånger men det har bara fått oss att komma närmre varan vi är verkligen som systrar<3 aja jag ska nog snart sova så jag blir frisk så fort som möjligt<3 hoppas ni får en god natt puss!

ps.vilken tycker ni jag ska välja?^^ jag ska kke få en hund sen

  Fransk bulldog

 

  Chow chow

Kommentera gärna!<3

 


Av klara bieber - 21 november 2011 19:09

hejhej jag kom inte på nån rubrik idag har jag iaf varit hos doktorn och hon ville att jag skulle stanna hemma nån dag till,men jag har faktiskt ingen ork till att blogga just idag så ha det bra ;*

 

Av klara bieber - 20 november 2011 22:27

aja det blir hälsocentralen imorn ändå har jätteont i örat! :( läste precis nån killes blogg om att han aldrig mer skulle äta mcdonalds nå mer pga dom gjorde saker med djuren men liksom vad trodde han?!? jag är så emot djurplågeri och är världens djurvän men man kan ju liksom inte sluta äta kött och grejer pga av det jag har lärt mig att acceptera att äta djur men tycker ju klart synd om dom men vissa väljer att vara vegetarianer och vissa inte och jag kommer fortsätta äta kött döm mig inte men liksom djuren äter varandra för att leva och vi äter dom det är så det funkar vissa håller med och vissa tycker jag är helt hjärntvättad men man har olika åsikter,sluta äta mcdonalds?svar nej.

aja det här blev ett ganska ''djurigt'' inlägg men jaja

släng gärna in en kommentar om vad ni tycker!

puss<3

 

Av klara bieber - 20 november 2011 11:19

hejhej alla bloggläsare just nu mår jag inte så bra jag vaknade med att jag hade tappat rösten :( och dessutom har jag feber :( men iallafall idag ska jag till mamma och hon frågade om jag och saga ville julpynta lite med henne och svaret blev såklart JA!för jag älskar julen men jag ska åka nu hejdå ha det bäst!<3

 

Av klara bieber - 20 november 2011 00:08

hejsan det ska stå Saima i förra rubriken skrev lite snabbt s det blev fel ;) men iallafall har chattat med älsklingen madde :* hon är för bäst! men jaja andledningen till att jag inte bloggade igår var att jag sov tyyp hela dagen pga att jag är sjuk som ni vet om ni har läst dom andra inläggen :( jag har fortfarande feber 38,1 på örontempen :/ så jag kanske måste gå till doktorn :( jag hatar doktorn :( men jag vill ju bli frisk såklart så man får väl göra det då :s men jaja ha det bäst pusspuss!<3

en gammal bild men jag gillar den på nåt vis vad tycker ni kommentera gärna<3

PS saknar min Sanna :(<3     

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards