klarabieber

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av klara bieber - 12 mars 2012 13:06

Hej alla fina bloggläsare! idag har jag inte gjort nåt typ,mår piss! men iallafall så ska jag snart äta pannkaka ^^ jag är så sjukt trött idag -.- min hals gör ont och mitt huvud gör jätteont också :( usch men bloggar KANSKE mer senare,kram<3

 

Av klara bieber - 12 mars 2012 08:19

är trött på alla dessa facebook profiler t.e.x ''sveriges snyggaste,norges finaste bikinikropp eller gävles finaste osv'' det är enligt mig så himla ytligt,vissa folk som är onöjda med sig själv tar säkert jätteilla upp,och utseendet fångar ens öga men personligheten fångar ens hjärta...folk med sånna här sidor eller profiler försöker trycka ner andras självförtroende,gud så omoget! och förut fanns det t.o.m ''sveriges fulaste'' och då blev en jag har på facebook den fulaste liksom WTF ? :o så jävla elakt! jag säger inte att ni inte får men jag säger bara att det är så jävla töntigt och VÄX UPP FÖRFAN! 

 

Av klara bieber - 12 mars 2012 07:58

Är det bara jag som vill ha dom är skitsnygga Justin Bieber grejerna? ;) (inga elaka kommentarer om han tack)

hehe satt ihop en outfit jag önskar mig till min födelsedag ;) 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards