klarabieber

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av klara bieber - 14 mars 2012 08:35

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Av klara bieber - 14 mars 2012 06:50

Jag tycker inte att detta är fel,jag ska bara skriva vad jag tycker om det! Jag tycker det är sjukt jobbigt när folk äter kaniner för jag har vuxit upp med kaniner...jag läste i en blogg om att en kille skulle köpa en kanin och mata och göra den tjock sen slakta den,så sjukt vidrigt! visst jag äter kött men jag vet att det är vilddjur som dödas varje dag oavsett så då äter jag,men visst såklart jag får dåligt självfortroende ibland efter att ha ätit kyckling iaf,också skulle han köpa hund och äta också! :s men enligt mig är kaniner och hundar keldjur som inte ska ätas,men jag säger inte att det är fel av er eller att ni ska sluta men det är bara lit konstigt tycker jag,för jag vägrar att äta kanin!också hade han lagt upp en jättesöt bild på en kanin också,liksom hallå :o själv har jag 7stycken kelkaniner och jag är helt förälskad i dom ^^

  bild från google!

   jag äter bara kaniner i dessa former ^^

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards