klarabieber

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av klara bieber - 28 mars 2012 23:33

Nu tänkte jag skriva om min fina vän Diana <3

Hon är världens bästa bästis , hon finns alltid där för mig när jag är ledsen!

Det är svårt att förklara hur snäll hon är för jag tror ingen kommer förstå hur mycket jag menar det häär!

Hon kan alltid få mig glad, hon va ledsen lite tidigare i veckan och då blev jag ledsen , för jag tyckte så synd om henne!

Hon är underbar! hon har ett hjärta av guld verkligen!

  Finaste !<3  

Av klara bieber - 28 mars 2012 19:20

Japp , ikväll är det Djungelns drottning! Åh jag älskar den serien ! Dessutom är en av dom bästa bloggerskorna Caty (katarina) med ! :) och självklart hejar jag på hennes lag ;) Brukar ni titta på djungelns drottning , och isåntfall vem hejar ni på ?

 

Av klara bieber - 28 mars 2012 19:02

Hej alla fina bloggläsare ♥ idag har jag bara legat i soffan och vilat, vill bli frisk NU ! :( men jag blir väl frisk snart ! men jag har läst massa bloggar idag iallafall , MASSOR menar jag verkligen! hah , man kan alltid läsa bloggar när man har tråkigt ^^ men jag bloggar KANSKE mer senare, ni får ha det bäst puss! ♥

  ganska gammal bild på mig ^^

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards