klarabieber

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av klara bieber - 18 mars 2012 21:33

Japp dagen har varit underbar,och när man skulle få sin skiva signerad sa ulrik ''hej sötis'' och då började jag att grina :p alla tittade på mig och det va jättepinsamt och ulrik satt där och smilade så sött :D åh vad underbar han är , i think im in lööööööööööve :D men ha det bäst nu ska jag tänka på ulrik byebye!


Av klara bieber - 18 mars 2012 17:34

Nu är jag med i deras awesoma tävling ! Alla dom är både fina och har jättebra bloggar och jag läser deras bloggar så ofta jag kan! här kommer lite infortmation om tjejerna! :)

  Denna tjej vid namn Johanna skriver lite om sin vardag och coola grejer som är väldigt bra och intressanta att läsa!

Denna tjej vid namn Michaela är en tjej som skriver om sin vardag,sina outfits och söta saker som är väldigt roliga att läsa,hon har även massa söta och fina bilder i sin blogg!

Denna tjej heter Katarina,i hennes blogg kan man läsa om inspererande saker som är väldigt roligt att läsa om!

  Denna tjej hete Moa och i hennes blogg hittar man lite olika och bra saker som är roliga att läsa!

 Denna tjej heter Vira och i hennes  kan man läsa om lite olika saker men hon skriver mest om hennes liv som är väldigt kul att läsa om!

Jag älskar att läsa alla dessa tjejers blogg för att dom skriver om så bra saker och jag lovar er om ni går in på deras underbara blogar blir man fast och ni kommer inte ångra er!

Kram!<3

Av klara bieber - 18 mars 2012 10:29

Japp,snart kommer jag stå där och krama Ulrik :o kan inte fatta det själv,liksom ULRIK MUNTHER,SNYGGASTE KILLEN I SVERIGE? :o Han jag drömmer om att få träffa! asså OMG :o jag dör liksom jag har ju redan träffat danny när jag va litem och då va jag jättekär i han haha jag va röd som en tomat i ansiktet,kan lägga upp bilden sen om jag hittar den ? :p (och ni som tror att jag har slutat älska bieber,så är det inte så) för jag älskar fortfarande!<3 men iallafall så koommer pappa hit till mamma och hämtar mig kl 13.00 så träffar jag Amanda i valbo :D åh jag kommer vara helt stum,jag kommer inte få ur mig ett enda ord :o ÄLSKAR DIG ULRIK<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

SERIÖST JAG DÖR!:o<3  

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards