klarabieber

Alla inlägg under mars 2012

Av klara bieber - 31 mars 2012 18:30

Jag vill inte blogga nu eller imorgon , min hamster är sjuk och ska avlivas och jag är jätteledsen så har ingen lust att blogga,

Av klara bieber - 30 mars 2012 23:10

Okej nu tänkte jag skriva nåt ni kanske inte vet om mig! det är nämligen så att jag har fobi mot blod , jag har haft det sen jag va liten , på lektionen så blev jag så äcklad och rädd för vi fick se bilder på blod och så och då började jag att grina ! vissa tar inte det här på allvar och det tycker jag är jättejobbigt för jag är verkligen rädd,en gång blödde en kille i min klass och då kunde jag inte stå upp för jag blev så äcklad och jag blev yr så svimmade nästan, jag blir bara trött på folk som inte tar det på allvar ,jag är rädd för asmycket men blod är värst :s



Av klara bieber - 29 mars 2012 22:55

Japp , nu ska jag sova pussochhej <3

  gammal bild !

Av klara bieber - 29 mars 2012 21:27

Med fina Sanna! hon är en jättefin tjej som är supersnäll , och bloggen äger , ni kommer inte ångra er!

http://eseea.blogg.se/

  så fin!


Av klara bieber - 29 mars 2012 14:25

Med fina Elvira , gå in på hennes blogg ni kommer inte ångra er <3

http://elvirakarinbonnevier.blogg.se/

  så fin!


...

Av klara bieber - 29 mars 2012 14:08

Hejsan alla fina bloggläsare ♥ Idag sov jag till kl 12.00 för jag va uppe rätt så sent igår osv...jag har fortfarande jätteont i halsen och sånt! men iaf så väntar jag på mamma och saga för dom är på affären och ska köpa isglass till mig ^^ tycker faktiskt det är jätteskönt för halsen med isglass! Men annars ska jag väl bara ligga i soffan och vila och ikväll ska jag titta på dubbelliv , det är ju fett bra ^^ och ja jag tittar på sånna program ja , typ Att stå ut med Derek och Dubbelliv xd har alltid gillat såna program :p men nu ska jag väl vila , ha det bäst puss! ♥

  Gammal bild men aja ♥

Av klara bieber - 28 mars 2012 23:33

Nu tänkte jag skriva om min fina vän Diana <3

Hon är världens bästa bästis , hon finns alltid där för mig när jag är ledsen!

Det är svårt att förklara hur snäll hon är för jag tror ingen kommer förstå hur mycket jag menar det häär!

Hon kan alltid få mig glad, hon va ledsen lite tidigare i veckan och då blev jag ledsen , för jag tyckte så synd om henne!

Hon är underbar! hon har ett hjärta av guld verkligen!

  Finaste !<3  

Av klara bieber - 28 mars 2012 19:20

Japp , ikväll är det Djungelns drottning! Åh jag älskar den serien ! Dessutom är en av dom bästa bloggerskorna Caty (katarina) med ! :) och självklart hejar jag på hennes lag ;) Brukar ni titta på djungelns drottning , och isåntfall vem hejar ni på ?

 

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards