klarabieber

Alla inlägg under mars 2012

Av klara bieber - 28 mars 2012 19:02

Hej alla fina bloggläsare ♥ idag har jag bara legat i soffan och vilat, vill bli frisk NU ! :( men jag blir väl frisk snart ! men jag har läst massa bloggar idag iallafall , MASSOR menar jag verkligen! hah , man kan alltid läsa bloggar när man har tråkigt ^^ men jag bloggar KANSKE mer senare, ni får ha det bäst puss! ♥

  ganska gammal bild på mig ^^

Av klara bieber - 27 mars 2012 22:51

Japp nu ska jag sova , är helt slut även fast jag har legat och vilat i soffan hela dagen ;) godmatt! <3

  fick nya skor av mamma idag också , älskar färgerna så fina , tack mamma <3

Av klara bieber - 27 mars 2012 17:43

Jag tipsade ju om nattas blogg igår så här kommer ett till tips!

   Den här tjejen med namnet Hannah är en jättefin stark tjej som har fått gått igenom mycket nu...hon är så himla snäll och bloggen äger ni kommer inte ångra er! <3


Av klara bieber - 26 mars 2012 22:45

  Japp,den här fina bloggen drivs av mina fina vän Nathalie,hon har nyss startat den men man märker att hon har bloggat förr för hon är grym! hon har även en söt liten vovve som ni ser på bilden som heter Atlas och Nathalie fotograferar grymt också!, Nathalie är en underbar person så gå in på hennes blogg för ni kommer inte ångra er ! http://mickesdotter.blogg.se/

 
Av klara bieber - 26 mars 2012 10:13

Japp,snart ska jag till doktorn är faktiskt inte ett dugg rädd! (folk som känner mig eller har läst min blogg ett tag vet att jag är rädd för doktorer och sånt) och ja det är på riktigt,skulle även ha tagit en spruta idag men har feber så jag får inte (synd,inte) hah är jätterädd men ha det bäst puss!

 

Av klara bieber - 25 mars 2012 23:00

Blir hemma imorn också men jag ska ändå sova,pusspuss <3

   hello there cutie <3

Av klara bieber - 25 mars 2012 20:45

hejj alla sötnosar, nu är jag hos mamma och har varit det ett tag,nu ska jag äta varma mackor , Mumma ^^ men imorn ska jag till doktorn och antagligen få medicin ! ha det bra pusshej!

 

Av klara bieber - 25 mars 2012 15:18

Hej alla,snart ska jag till mamma,hon har också influensa så ja ... jag mår fortfarande dåligt men har inte 40graders feber längre iaf! men igår så drog dom ut tande,det gick ju bra med sprutan man får men asså bedövningen hann inte verka så dom drog  ut utan och FYFAN VAD ONT DET GJORDE! jag skrek ''men vafan AAAAAAAAAJJJJJJJJJJ'' till dom :p men ah nu ska jag väl vila så får ni ha det bäst puss! <3

  gammal bild på mig,men jag sitter vid datan hos farmor och min farfars data (eller det va det när han levde :/// ) så har typ inga bilder på mig här!

Ovido - Quiz & Flashcards