klarabieber

Alla inlägg under mars 2012

Av klara bieber - 11 mars 2012 18:50

Hejsan alla fina bloggläsare :) idag har jag bara vilat för jag är fortfarande sjuk :/ men om man vilar blir man ju nästan aldrig frisk! men jaja that's life...men iallafall så fick mamma hem en tröja hon hade beställt till mig,åh så gullig tycker jag ^^ jo och tack alla som har frågat grejer i frågestunden,svaren kommer sen och om ni inte har sett den eller frågat,varför inte ta chansen ? http://klarabieber.bloggplatsen.se/2012/03/04/7468875-fragestund/#kommentarer :) men jag ska iallafall vara hemma imorn och då blir det väl rätt så mycket uppdatering (om jag orkar)<3 men nu ska jag iallafall bada,ni får ha det superbra alla bloggläsare,kram!

  min nya tröja,visst är den söt? ^^

  ni fick en liten bild på mig även fast jag är osminkad och sjuk ;)

Av klara bieber - 9 mars 2012 22:59

http://www.youtube.com/watch?v=G1zJ_QMtznc <--- låten är så jävla fin! har ni sett filmen rekomenderar den verkligen! jag började iaf gråta!

 

Av klara bieber - 8 mars 2012 22:06

slängde ihop en skitsnygg outfit jag vill ha!

Älskar färgerna!   

Av klara bieber - 8 mars 2012 21:37

Hej alla fina!förlåt för den jätteusla uppdateringen! men jag har mått dåligt,är jätteförkyld och har 38,5 i feber typ...kanske inte jättemycket men ändå! har jätteont i halsen och huvudet! men iallafall idag så hade vi hemkunskap! vi fick baka kakor och våra blev INTE bra! fy fan va äckliga dom blev,men skyller på killarna för dom hjälpte inte till! linus hade kommit hem från egypten och såg ut som en vandrande pepparkaka, JAG VILL OCKSÅ ÅKA UTOMLANDS OCh BLI BRUN SOM EN PEPPARKAKA :( men det börjar ju bli rätt varmt här också ;) men allafall så kanske det inte blir världens bästa uppdatering den här veckan! men jaja! ska nog sova snart för jag mår piss! :( men ni får ha det bäst alla bloggläsare,puss!

   

Av klara bieber - 4 mars 2012 15:52

  Japp jag tänkte ha frågestund,fråga vad som helst!

Av klara bieber - 4 mars 2012 13:58

Ni kanske inte visste,men jag är ett jättestort fan till Ulrik Munther! Varje gång jag ser han börjar jag le,jag har gillat han sen jag såg han för första gången på Lilla Melodifestivalen 2009! Fattar ni hur AWESOME det skulle vara att träffa han ?HAN SKA VINNA MELODIFESTIVALEN! Han är Snygg,Fin,Sjunger som en ängel osv!Jag skulle seriöst börja grina om jag fick träffa han! Hans leende är så sjukt gulligt asså Jag Älskar Ulrik(fast vem gör inte) ! <3<3<3<3<3<3

   

 

   

   

   


Av klara bieber - 3 mars 2012 17:32

  jag sjunger,jag vet att jag inte sjunger bra och det i slutet är för att jag har astma och då kan jag inte ha rösten så länge! ;)

 
Av klara bieber - 1 mars 2012 12:26

(jag ska skriva på engelska)

For 18 years ago was a little boy born named Justin Drew Bieber on St.Judes hospital in Ontario 12.56am in room 126 floor 2...when he growned up a boy called Scooter Brown find him on youtube and he made Justin famous!Now he's 18 and he have million of fan and beliebers and we beliebe(believe) in Justin,We have pictures on him and we love him more than anyone can ever believe and i'm not lying.He is also get lots off hate everyday and we dont understand whyy?he just a boy that living out his dream? so why do you hate on him? but i wanna think Pattie Malette for being such a good mother and made her son the way he is cause in my eyes is he perfect! And when he smile we smile! He's smile is so beautiful  and he's eyes are the cutest eyes i've ever seen. He's always helps others and now we gonna give him something back i made a text about him and here it is ''I know we never gonna meet,our feet is never gonna stand in same room,but like a flower you give me power to believe in something and to not change me cause someone is not like the one i am,you told me that there is sunshine behind that rain and that there is good times behind that pain...i love you justin you're an true angel'' <3

This little boy changed my life...happy b-day justin!<3  

Ovido - Quiz & Flashcards