klarabieber

Alla inlägg under mars 2012

Av klara bieber - 24 mars 2012 14:30

http://www.youtube.com/watch?v=uSMlIM9zLio&feature=player_embedded <----- jag såg nyss denhär videon :'( den är så glad men ändå ledsen,jag började grina jättemycket,vissa folk lever utan sina familjer så länge jag skulle inte kunna vara utan mina föräldrar så länge,ALDRIG! dom är min värld och mitt allt,jag älskar min familj<3

Av klara bieber - 24 mars 2012 11:06

Jag vill absolut inte,men jag måste för min tand har förstört för mig så har inte kunnat äta på två dagar så ja...

jag är världsarädd och då menar jag verkligen det! sprutor och massa äckel nä fyfan :'(  aja herrå

 

Av klara bieber - 23 mars 2012 20:16

haha ja,ungefär så här det ser ut för storbloggerskorna antar jag...

   Bilden har JAG gjort till Kandylandys tävling, vill ni också vara med i den här tävlingen så är länken : http://kandylandy.se/2012/march/som-veckans-blogg-fast-kreativare.html#comment 

Läs även det hon skriver vanligt,ni kommer inte ångra er,bloggen kan verkligen göra en glad :)


Av klara bieber - 22 mars 2012 16:42

   

   

 

   

   

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har mycket saker att göra jag ;) 





   

   


Av klara bieber - 21 mars 2012 15:53

vet att det ser ut som jag har dubbelhaka och hela videon blev felvänd men aja


 

.

Av klara bieber - 21 mars 2012 13:14

Hej alla fina! nu orkar jag bara göra ett litet inlägg,men iallafall orkar inte svara på frågorna nu får ta det när jag mår bättre! första gången jag känner mig hungrig på tre dagar idag! aja ha det bäst (bättre än mig iaf) <3

    

Av klara bieber - 19 mars 2012 10:56

Jag har fått influensa,inatt fick jag ett astma-anfall och nu kan jag typ inte prata,jag hade 39,3 på örontempen också och det gör ont i hela kroppen jag skakar och kan nästan inte stå upp! fyfan vad jag hatar att vara sjuk hela tiden...fick inte ens gå till doktorn för jag kunde smittas! men jaja iallafall så har jag sovit typ hela morgonen,jag är fortfarande glad sen igår! om ni vill veta läs inlägget under,och svaren på frågestunden kommer på onsdag! så ni har fortfarande chansen att fråga saker : http://klarabieber.bloggplatsen.se/2012/03/04/7468875-fragestund/#kommentarer ! men ni får ha det jättebra,iallafall bättre än mig! nu ska jag bara vila och titta på tv ! hej då <3

  Bilden är min och får inte kopieras! (ulriks leende är så himla sött) <3

Av klara bieber - 18 mars 2012 21:33

Japp dagen har varit underbar,och när man skulle få sin skiva signerad sa ulrik ''hej sötis'' och då började jag att grina :p alla tittade på mig och det va jättepinsamt och ulrik satt där och smilade så sött :D åh vad underbar han är , i think im in lööööööööööve :D men ha det bäst nu ska jag tänka på ulrik byebye!


Ovido - Quiz & Flashcards