klarabieber

Alla inlägg under mars 2012

Av klara bieber - 18 mars 2012 17:34

Nu är jag med i deras awesoma tävling ! Alla dom är både fina och har jättebra bloggar och jag läser deras bloggar så ofta jag kan! här kommer lite infortmation om tjejerna! :)

  Denna tjej vid namn Johanna skriver lite om sin vardag och coola grejer som är väldigt bra och intressanta att läsa!

Denna tjej vid namn Michaela är en tjej som skriver om sin vardag,sina outfits och söta saker som är väldigt roliga att läsa,hon har även massa söta och fina bilder i sin blogg!

Denna tjej heter Katarina,i hennes blogg kan man läsa om inspererande saker som är väldigt roligt att läsa om!

  Denna tjej hete Moa och i hennes blogg hittar man lite olika och bra saker som är roliga att läsa!

 Denna tjej heter Vira och i hennes  kan man läsa om lite olika saker men hon skriver mest om hennes liv som är väldigt kul att läsa om!

Jag älskar att läsa alla dessa tjejers blogg för att dom skriver om så bra saker och jag lovar er om ni går in på deras underbara blogar blir man fast och ni kommer inte ångra er!

Kram!<3

Av klara bieber - 18 mars 2012 10:29

Japp,snart kommer jag stå där och krama Ulrik :o kan inte fatta det själv,liksom ULRIK MUNTHER,SNYGGASTE KILLEN I SVERIGE? :o Han jag drömmer om att få träffa! asså OMG :o jag dör liksom jag har ju redan träffat danny när jag va litem och då va jag jättekär i han haha jag va röd som en tomat i ansiktet,kan lägga upp bilden sen om jag hittar den ? :p (och ni som tror att jag har slutat älska bieber,så är det inte så) för jag älskar fortfarande!<3 men iallafall så koommer pappa hit till mamma och hämtar mig kl 13.00 så träffar jag Amanda i valbo :D åh jag kommer vara helt stum,jag kommer inte få ur mig ett enda ord :o ÄLSKAR DIG ULRIK<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

SERIÖST JAG DÖR!:o<3  

Av klara bieber - 17 mars 2012 23:08

Hej alla idag har jag bara vilat,men kvällen har jag tillbringat på akute med mamma och saga för saga har fått urinvägsinfektion så ja,lite jobbigt men gumman då hon är så ledsen för hon har så ont :(<3 stackaarn! är dötrött nu iaf och ska bara titta på nåt sen ska jag gå och sova godnatt och kram!

 

Av klara bieber - 17 mars 2012 13:58

Jag älskar det spelet! det här är mina nyaste simmar

  Heidi

Hailey

Dom är helt crazy men jag älskar dom<3

Av klara bieber - 17 mars 2012 11:37

som några av er kanske redan vet så dog min farfar 2010 av cancer,han va den finaste nånsin,han kunde le i två år fast han hade ont! han va som min bästavän jag va jättetajt med honom sen jag va liten<3 jag ångrar inte en ända sak,jag saknar att du skällde på mig,när du kramade mig,och att höra din röst... häromdan fick jag veta att jag fick ta spruta om jag ville(livmoderhalscancerspruta) och jag tvekade först men jag ska ta den för farfars skull,han hade ju inte livmoderhalscancer för det är ju för tjejer men han skulle kunna göra allt för att slippa få sin cancer<3

 

Av klara bieber - 17 mars 2012 09:39

förlåt för den urusla uppdateringen men jag har varit så himla sjuk! men iallafall igår så sa amanda till mig att ULRIK MUNTHER kommer till valbo,alltså fattar ni hur underbart,jag började grina av lycka och satt och grinade hela kvällen ! ASSÅ ULRIK MUNTHER,KILLEN SOM JAG AVGUDAR!<3<3<3 JAG SKA TVINGA MIN PAPPA ATT ÅKA DIT MED MIG ELLER LÄMNA MIG DÄR!<3 och jag ska kke gå men amanda eller alexis <3 jag skrev det på fb så nu vet alla om att han kommer haha :p ÅH ULRIK MIN ÄLSKADE <3<3<3<3<3

 

  LOVEU<3<3<3   

Av klara bieber - 15 mars 2012 20:14

Alma:UNDERBAR och bästa tremänningen helt klart finast är du också :*

Natalie:Vart ska jag börja? du är en ängel utan vingar helt enkelt! :*

Liam:Söt och jättesnäll :)<3

Nicole:söt :)

Amanda:Skitfin!<3

Denice:känner inte,snäll!

Vicky:Fin och snäll :)

Isak:Söt och snäll :)

Smilla:Underbar<3

Sigge:jättesöt,snäll och rolig :)


Av klara bieber - 14 mars 2012 08:35

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards