klarabieber

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av klara bieber - 10 maj 2012 22:01

Nu ska jag sova, godnatt!

  To cry dosen't mean that your weak , it mean that your a human , and humans have feelings.....

Av klara bieber - 10 maj 2012 11:55

Haha ja faktiskt , jag va lika beroende i han som jag är i Bieber nu! :P Och han kom till Valbo en gång när jag var runt 7-8år och jag va ju superkär i honom då och då skulle man ju få autograf och kort och jag såg ju självklart ut som en tomat på kortet och när jag kramade honom , jag ska leta efter kortet nästa vecka när jag är hos pappa så kan ni få se heh :p dock tycker jag han ser bättre ut nu än vad han gjorde då !

  Okej jag vet att den här bilden är typ 1år gammalt men jaja :p

Hade även en crush på Darin men det är en annan historia ;)


Av klara bieber - 10 maj 2012 11:35

Hej alla fina! sorry för rubriken men jag pallade inte skriva nåt annat där xD , ¨jag mår fortfarande inte bra så jag fick vara hemma idag igen , jag vaknade faktiskt nyss och jag är jättetrött :( jo btw ser ni att jag har ny header? ;) tack så mycket Natalie jag älskar den titta in på hennes blogg ,själv läser jag den varje dag (http://mickesdotter.blogg.se/) men aja jag bloggar mer senare, puss :*

Två bilder på när jag var mindre bjuder jag på också ;)

  Jag tror tillochmed att det var den här bilden jag vann Gävles Gullunge med :P

  HAHAHAHAHAHAHAHAHAH jadu.......



Ovido - Quiz & Flashcards