klarabieber

Alla inlägg den 24 maj 2012

:(

Av klara bieber - 24 maj 2012 19:23

Hej alla underbara bloggläsare <3 jag vet att uppdateringen har varit seg idag ,men har varit superledsen hela dagen , det har hänt en sak och jag är superledsen över det :( men jag åkte iaf till pappa idag och just nu är han och handlar ! men jag blev hemma idag för mina utslag har blivit värre och kliar nå in i helvete , jag fick nå medicin som smakade så jävla vidrigt , och man blir trött av den så har nästan sovit hela dagen , kanske bloggar imorgon , men jag lovar inget , för jag är inte så glad! hoppas ni förstår , puss :*

  saknar dig mitt hjärta <3

Av klara bieber - 24 maj 2012 07:53

Tävling hos Nathalies blogg! jag chekkar den varje dag och när jag såg att det kom en tävling så blev jag så glad! var med du också! http://sprayer.blogg.se/2012/may/vinn-presentkort-for-500-.html#comment man kan vinna ett presentkort till Fashionyouknow.com ! absolut värt ett försök iaf! <3 , puss :*


Ovido - Quiz & Flashcards