klarabieber

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av klara bieber - 21 maj 2012 22:03

Efter en lång dag ska jag gå till sängen och sova , godnatt! :*  


Av klara bieber - 21 maj 2012 20:57

Det här andvänder jag på kvällen och jag tipsar verkligen om det! jag andvänder faktiskt bodylotion i ansiktet och det funkar superbra , särskilt den jag andvänder nu , den kommer ifrån H&M fast jag köpte den vid vintern så vet inte om man kan köpa den längre , men den är superbra, andvänder även Neutrogena sminkborttagning , den är också jättebra! men säger inte att det funkar på alla! ;) haha men ha det bäst nu! <3


 Nu fick ni se mina nya naglar också ;) heh kom inte på tidigare att jag kunde  knäppa med webben , smarta jag ;)

 
Av klara bieber - 21 maj 2012 17:49

Hissar

- Att det snart är sommarlooooov! ^^

- Att jag har insett vilka som är mina riktiga vänner!

- Mina underbara vänner som alltid finns här <3

- Min underbara familj <3


Dissar

- Natti from hell/heaven , behöver jag ens förklara varför ?

- Falska vänner , ja ingen vill väl ha falska vänner?

- Att min hand jag har stukat fortfarande gör ont!

- Att jag har glömt min mobil och kamera hos pappa -.-


Av klara bieber - 21 maj 2012 17:44

Hej alla bloggläsare, idag var jag ju som sagt i skolan och det var väl okej! :P jag gick hem typ 15.10 fär vi slutade då ;) längsta dagen jao :/ men när jag kom hem så gjorde jag en ny nageldesign , kommer dock ingen bild för min kamera är hos pappa och mobilen också ;) hahaha sällan jag som glömmer saker där xD men snart ska jag äta, har faktiskt inget att skriva just nu , gör hiss och diss senare , puss :*

  <3

Av klara bieber - 21 maj 2012 07:30

Hej alla underbara läsare snart ska jag till skolan , jag är sjukt trött men aja , herrå :*

  Den första bilden någonsin på mig och joker ^^


Ovido - Quiz & Flashcards