klarabieber

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av klara bieber - 30 maj 2012 15:15

Hej alla underbara bloggläsare , för det första vill jag bara be om ursäkt för att jag inte bloggade igrå  ,orkade verkligen inte! jag var på stan med Linnea igår så jag va helt slut när jag kom hem! men jag kan lägga upp bilder på det jag köpte i ett annat inlägg snart! idag har jag väl inte gjort så mycket förutom det vanliga, vara i skolan ... och jag var på syslöjden extra imorse med lanya för vi ville göra klart våra grejer så jag gjorde klart mitt handband! jag kom nyss hem , men idag blev jag superduperledsen för min kompis skulle kke flytta till uppsala , men hon ska först bara ''resa'' dit på sommaren och flytta dit om 2år ! hoppas jag verkligen , kommer aldrig glömma diana <3 men imorgon ska jag på stan med Lanya , hon ska köpa nåt till sin mamma och jag ska köpa ett läppstift till skolavslutningen , allt måste vara perfekt! ^^ heh , men här kommer en bild på det jag gjorde på slöjden!

Puss :*

  Inte så fin , men skön! <3

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards