klarabieber

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av klara bieber - 23 maj 2012 17:22

Hej alla underbara bloggläsare <3 idag var det ju idrottsdag i skolan , vi sportade hela dagen ,seriöst jag är så sukt trött och har ont i fötterna ! men jag överlever ;) imorn är det ju iaf en vanlig dag förutom att vi har matteprov men det ska väl gå bra! :) men är typ sur på en person som är helt knäpp , helt seriöst ! dumma unge! tänker dock inte skriva vad det handlar om för jag vill inte vara taskig mot personen som är utsatt (inte jag) ! men jaja , nu tänker jag vila lite så ni får ha det bäst ,puss :*

 

 

Av klara bieber - 23 maj 2012 07:22

Hej alla underbara bloggläsare <3 snart ska jag till skolan , vi har ju sportdag idag ,åååååh också har jag glömt min astmamedicin hos pappa , jättekul -.- not! men aja , får väl vila mycket på en bänk eller något så jag inte får ett astmaanfall som jag fick förra gången, för det är aldrig kul att inte kunna andas! men ha det bäst puss :*


Dagens outfit

  Ett svart sportlinne med rosa kanter , svarta mjukisbyxor och mina nya gula converse (dom är inte äkta) ! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards