klarabieber

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av klara bieber - 17 maj 2012 22:33

Jag funderar på att göra Dip dye , men vet inte om jag vågar , vad tycker ni ? skriv en kommentar ;) (slarvade ihop några bilder)

 

 

 

 

Av klara bieber - 17 maj 2012 12:28

Nu , det va skitkuuuuuuul! asså verkligen JÄTTEROLIGT! haha vi badade i vattnet där det var runt 5-10 grader xD ahahahahahahaha jag fröööööööööös ihjäl typ xD och sen på kvällen gick vi spökrunda , fett många som inte vågade , det va typ skitläskigt , jag gick med min filt runt mig och blundade ibland ! jag har skitmycket godis kvar sen igår , haha åt ändå mycket men köpte sjukt mycke så det blev kvar ! ^^ men jag bloggar senare , kommer förmodligen mer bilder då men ni får nöja er med dom här just nu!, hej då , puss :*

  haha fett snygg jag är , host!

  hahahahahaahahahah jag försökte packa ner mig själv , det gick dock inte så bra :/ (och ja , mina ögon skulle se konstiga ut)

 Det här har inget med lägret att göra men var bara tvungen att visa den här bilden , jag döööööööööööör, så jävla snygg man va när man var liten!


Ovido - Quiz & Flashcards