klarabieber

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av klara bieber - 12 maj 2012 21:13

  Jag gjorde en sån här status på fb

Så japp


  Min fina Diana var det en självklarhet att jag skulle skriva om! Hon är verkligen SJUKT JÄVLA UNDERBAR! OCH NI SOM KLAGAR PÅ HENNE KAN DRA! min syster , älskar dig! :*

   Tilde, du är sjuuukt fin , vi känner varandra inte så bra, men det kanske går att ändra på ? :)

  Min fina tremänning Alma , älskar henne! back off she's mine :*

 Min fina Lorin , älskar dig !<3

   Jenny , du är superfin , vi känner inte varandra så bra, men kan ändå säga mycket till dig , du är sjukt snäll också , tycker vi borde träffas nån gång :)<<3


Av klara bieber - 12 maj 2012 16:47

Blod!

Grodor!

Fiskar!

Småkryp!


Av klara bieber - 12 maj 2012 12:48

'Hej alla fina bloggläsare sorry att jag inte gjorde nåt ''vanligt'' inlägg om min dag igår men asså jag orkade inte :/ Men iaf idag så låg jag och sov jätteskönt sen kommer min mormor och morfar och väcker mig , haha xD aja senare idag ska jag till pappa , fick åka dit en dag tidigare för jag längtar så mycket efter kaninungarna! ^^ men jag va typ nyss ute och gick ut med sagas kompis hund / hundar eller jag höll i en och saga den andra , kommer nog bilder senare :) jaja jag ska snart äta kycklinggryta med ris , så ha det bäst så bloggar jag senare , puss :*

  Aw , så JÄVLA sööööööööt!

Presentation


Chacha alla sötnosar!
Nu har ni klickat in er på en blogg som drivs av en 12årig tjej som heter Klara och är galen i Justin Bieber!
Här skriver jag om min vardag , Mode och mycket mer!
Puss♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards