klarabieber

Alla inlägg under maj 2012

Av klara bieber - 20 maj 2012 16:43

Här är bilder på skorna jag köpte idag ;)

 

 

Igga mitt rufsiga och fettiga hår :p

Av klara bieber - 20 maj 2012 16:26

Hej alla underbara bloggläsare <3 idag har jag varit på stan med mamma och tittat på nya skor till avslutningen , fick beslutsångest så jag valde två par :) det kommer bilder sen! men sen åt vi på McDonalds och när vi kom hem åt vi jordgubbar doppade i choklad, muuuums ^^ heh , det slutade självklart med att jag bara satt och slickade i mig nutella ;) men jag har inte så mycket att skriva faktiskt , eller jo , tack så jättejättemycket för era söta kommentarer jag brukar få , det värmer verkligen att få se sånna fina kommentarer, ni är bäst! ^^  men jag har väl inte så mycket att skriva , så ni får ha det bäst , eller vänta, bättre än bäst , puss :*

  heh , här sitter jag och tjockar i mig ;)

Av klara bieber - 20 maj 2012 10:20

Hej alla underbara läsare<3 förlåt så mycket för att jag inte bloggade igår, jag va så trött hela dagen helt enkelt och låg mest och solade ute för det var ju så fint väder och det är det idag också! :) men idag är det iaf söndag.....som dom flesta vet i guess? ;) så idag ska jag till mamma! heh :p men iaf så väckte Saga mig nyss för hon tjatade så jävligt om att åka för hon ska till en kompis! -.- ååååååh jag är jättetrött :s men just nu sitter jag och äter fruktost iaf :) men ni får ha det bästa så bloggar jag senare <3

  Heh , sjukt sant :D

Av klara bieber - 19 maj 2012 13:00

Jag vet att jag sjunger förjävligt , jag vet att jag inte kan sjunga långa eller höga toner för jag har astma , men inga elaka kommentarer snälla , dom tar jag bort!

 
Av klara bieber - 18 maj 2012 16:10

Här är grejerna jag köpte idag ^^

 

   

 

Av klara bieber - 18 maj 2012 15:54

Hej alla fina bloggläsare<3 idag har jag varit i Valbo och handlat lite , Saga skulle ha nya skor och jag köpte ett linne och nagellack ( kommer bilder sen ) , men idag mår jag inte så bra, eller igår gjorde jag inte det heller men imorse var det bättre men nu mår jag dåligt igen , tur att det bara är fredag så jag hinner bli frisk till skolan , blev antagligen sjuk p.g.a att jag badade i iskallt vatten när jag va på läger! fyyyyyyyy , och så var det så fint väder idag och sen började det spöregna :(  haha , då har jag ännu en andledning till att vara inne och mysa med täcke och kudde i soffan ;) muhahahahaha ^^ men nu ska jag ladda upp bilder på dom nya sakerna på datan så lägger jag in det på bloggen snart , gör även dagens drömoutfit sen , puss :*

Av klara bieber - 17 maj 2012 22:33

Jag funderar på att göra Dip dye , men vet inte om jag vågar , vad tycker ni ? skriv en kommentar ;) (slarvade ihop några bilder)

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards