klarabieber

Alla inlägg under maj 2012

Av klara bieber - 4 maj 2012 12:06

Hej alla fina! Jag vaknade vid kl 11.00 typ...haha :p Idag regnar det och är kallt och mörkt ute, mysiiiigt! Förlåt för mina ''deppinlägg'' men jag har mått dåligt över att folk snackar skit och sprider falska rykten om mig , men liksom jag är jag och man kan inte göra alla glada , huvudsaken är att man är nöjd över sig själv och den man är och det är jag och om dom inte accepterar mig kan dom tagga ;) haha , ja inge mer deppinlägg asså! :D men just nu sitter jag och äter marabou, ibland är det skönt att vara sjuk ;) jag ska väl spela sims 3 senare , haha lite beroende just nu :p men ha det bäst, puss :*

 

Av klara bieber - 3 maj 2012 11:47

1. Jag älskaaaaaaaaaaar choklad!

2. Jag är en sims nörd ;)

3. Jag har astma!

4. Jag är jättesuperotroligtobeskrivligt rädd för nålar , stick i fingret och särskilt sprutor!

5. Jag är helt jävla seriöst rädd för blod , asså jag menar jätterädd , jag har världens fobi mot det , bara att höra ordet får mig att nästan svimma, jag skojar inte , jag börjar tillochmed grina och skrika när man pratar om det för det är så obehagligt, ibland måste jag lägga mig ner i soffan eller på golvet för att lugna ner mig (nej det är inte kul)

6. Jag älskar att läsa bloggar!

7. Jag är sjukt besviken på några tjejer just nu!

8. Jag har seriöst bacillskräck, står ungeför i fem minuter och väljer glas i matsalen i skolan!

9. Jag älskar McDonalds!

10. Jag är jättekort ( 1.47 ) haha så alla som ser mig som jag har snacka med på facebook eller nåt bah ''omg trodde inte du va så kort''


Av klara bieber - 3 maj 2012 10:23

Hej alla förlåt för att jag inte bloggade igår men jag sov hela dagen och det menar jag verkligen! jag vaknade då och då men då va jag bara vaken i cirka 10minuter sen somnade jag om igen! Sen igår så ringde tjejens som hade snackat skitsnack om mig kompis och i förrgår så sa tjejen ju att hon aldrig ville prata med mig och att hon inte orkade med mig nå mer sen så sa hon att hon skulle sova , så va hon uppe på facebook hela kvällen så det va bara en dålig ursäkt , men sen igår ringde ju hennes kompis och bah ''asså du fattar väl att du inte kan ringa klockan 9 på kvällen och fråga hno om hon har snackat skit om dig , och så grinade du som en jävla fjortis asså väx upp , varför bryr du dig ens om folk snackar skit om dig?'' asså vafan ? dom ringde mig 5-10 gånger och dom ringde tillochmed till min pappa och när dom frågade efter mig när dom patade med han hade dom en jävligt tilllgjord och snäll röst men åt mig skrek dom sjuk mycket, ? asså ja.... omogna is the word! men nu skiter vi i  dom , jag vaknade nyss iaf eller jag vaknade kl 7 när pappa skulle väcka saga för hon går ju i skolan och jag vaknar superlätt , sen så somnade jag om och vaknade nu ! så just nu äter jag på en bulle, haha! snart ska jag väl ut och hålla i en kaninbebis! ^^ dom är så mysiga och min är störst och den kissar varenda gång man håller i den nästan , så igår kissade den ner hela mig , så jag fick duscha och byta tröja , sällan haha! och så finns det en jätteliten som vi tyvärr är osäkra på om den överlever , men det går nog bra och den går upp i vikt hoppas jag ! också finns det två till , en av dom ska saga spara och en av dom ska lorin eller lanya få , jag ska ha en svart , och saga en brun , då finns det en brun och en svartvit kvar! lanya väljer först för henne lovade jag före lorin att hon ska få en så lorin får välja sen om den lilla överlever , haha gud vad jag skriver ,hoppas ni orkar läsa allt , haha, ha det bra jag bloggar sen puss!<3

  ganska gammal webbkamerabild! ;)

Av klara bieber - 2 maj 2012 09:12

Okej , nu tänkte jag skriva lite om mina allra närmaste vänner, fick ju en fråga om jag kunde det i frågestunden så here you go ;)

  Det här är den första jag ''prestenterar'' och jag har skrivit om henne förr! vad ska man säga hon är finast i världen på insidan och utsidan , älskar henne!

  Det här är min fina vän Jennifer, har känt henne sen jag va cirka 1år och jag älskar henne supermycket!

  Det här är Lorin, hon och jag har bråkat några gånger men det får mig inte att älska henne nå mindre, älskar dig lorin!

  Det här är Elvira hon är superduper snäll , älskar henne!

  Det här är Alxeis , hon är underbar, älskar henne!

  Det här är Josefine, hon är supersnäll och fin , älskar henne!

  Det här är Natalie , hon är sjuuuukt underbar, älskar henne!

också finns det en till som heter Ronja , har ingen bild på henne tyvärr men jag älskar henne också!


Aja det va dom jag litar på mest, finns massa andra fina vänner jag har men dom här litar jag på mest!

Av klara bieber - 1 maj 2012 22:46

Hej alla , förlåt om min blogg är sämst , men just nu har jag varit ledsen och det är df, men idag har jag varit superledsen , mina ''vänner'' har svikit mig så jävla hårt , blev inte bjuden på en tjejs tjejkväll som alla andra , och dom snackade om mig (inte bra saker) nästan hela kvällen , också ringde jag en av dom och frågade vf och hon ville aldrig mer prata med mig ? man bah ''wtf'' ? aja , bloggar mer imorgon , ska vara hemma , är fortfarande sjuk! :(


Av klara bieber - 1 maj 2012 01:27

Hej alla fina ! Min dag har varit sådär i guess, tänkte ringa Diana men fick slut på pengar i min telefon -.- jaja that's life! men iaf så idag har jag bara chillat och vilat så man blir frisk från den här jävla förkylningen snart , gick ut och knäppte kort med Carro men det blev inte alls många eftersom jag inte orkade så ´mycket , sen har jag legat och solat på studsmattan också , sjukt fint väder idag! sen har jag bara spelat lite Sims 3 med Saga, just nu ligger jag i min säng och ska sova snart , är inte så trött men annars blir jag väl aldrig frisk! God natt , puss! :*

  fiiiiiiiiiiiiin!


Ovido - Quiz & Flashcards