klarabieber

Alla inlägg under maj 2012

Av klara bieber - 7 maj 2012 11:57

Hej alla finna , jag har varit hemma idag för jag har obeskrivligt ont i tanden jag kan typ inte ens dricka , mitt tandkött är inflammerat och jag har inte öpnat munnen nåt idag för det skaver då  ...... ska dock till tandläkaren snart och titta på det , men iaf jag har nyss städat min garderob , bilder kommer senare ;) men jag ska väl fixa mig nu , puss hej då!

Jag idag, osminkade och trött men jaja ... 

Av klara bieber - 6 maj 2012 19:42

Visst är det bra med goda cupcakes , men när dom är söta och goda på samma gång är det väl bättre ? ^^

Här är lite förslag på hur man kan göra söta och goda cupcakes , som faktiskt ser ganska lätta att göra ut om man har rätt grejer :)

http://www.youtube.com/watch?v=IyejCAWsN6U <---Cookie monster cupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=L0yJ5hlm7JE&feature=relmfu <--- Äppelcupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=QYPqnGChGGw&feature=relmfu <--- Angry birds cupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=dfTR_cuOatQ&list=PL99318E6A6F50F185&index=19&feature=plpp_video <--- Söta monster cupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=khm5MFil3DE&list=PL99318E6A6F50F185&index=31&feature=plpp_video <--- Regnbågs cupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=3o2HV2a7s8M&list=PL99318E6A6F50F185&index=67&feature=plpp_video <--- Färgglad elefant cupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=a5S_s2MuZQE&feature=relmfu <--- Zebra cupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=ZiZoD723cao&list=PL99318E6A6F50F185&index=80&feature=plpp_video <--- Nyan Cat cupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=lNyRm7ZiPNU&list=PL99318E6A6F50F185&index=91&feature=plpp_video <--- En bli bra snart cupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=q_ZkoAQTs2k&list=PL99318E6A6F50F185&index=53&feature=plpp_video <--- Svan cupcakes!

http://www.youtube.com/watch?v=_5SoVwWEyj0&feature=relmfu <--- En flygande gris cupcakes !


Och till slut min personliga favorit !

http://www.youtube.com/watch?v=ip5OCZ7LvDU&list=PL99318E6A6F50F185&index=33&feature=plpp_video <--- Kanin cupcakes!


Ni hittar massa mer söta saker på hennes youtube kanal !

http://www.youtube.com/playlist?list=PL99318E6A6F50F185&feature=plcp 

Av klara bieber - 6 maj 2012 18:29

Hej alla fina bloggläsare! idag har det varit seg update för jag har varit på stan och valt kläder till skolavslutningen , blev inte klänningen ni röstade fram tyvärr , jag valde andra jättejättefina grejer ni ska få en sneakpeak på faktiskt! ;)

  hehe , man ser ganska bra men jaja ;)

Blir nog inge mer inlägg idag , bara kanske men kan inte lova något puss! :*

Av klara bieber - 6 maj 2012 00:07

 

 

 

 

 

Så jävla snyggt! kommer absolut nån gång prova på att färga mitt hår som nån av dom här bilderna! ;)

 
Av klara bieber - 5 maj 2012 23:01

 Filmade mina bebisar lite idag :D

 
Av klara bieber - 5 maj 2012 16:56

Hej alla fina bloggläsare! Idag har det varit en riktig seg-mys-dag! det går från normalt till hagel på 3sekunder , man hinner knappt fatta det själv , men jag tycker det är mysigt! ^^ men iallafall min dag har sett ut såhär, jag vaknade 11-12 tiden och så satt jag mig i soffan och sov lite :p stannade uppe halva natten och tittade på film ;) heh , jag tittade på Freaky Friday och så tittade jag på Den där Mary! så jag har bara segat i soffan idag ;) känns lite som en sån dag! ^^ aja uppdateringen blir nog ganska seg idag, men det blir nog iaf minst ett inlägg till! ha det bäst, puss! :*


 Jag idag! ^^

 
Av klara bieber - 4 maj 2012 23:00

Nio almänna
1. Lovar du att svara ärligt på alla frågor? Jarå
2. Har du ett par rosa string? nej
3. Vad har du för bhstorlek? tänker jag inte säga
4. Trivs du med det? haha , whuuuuut?

5. Hur många killarstelefon nummer har du inlagt på din mobil? Orkar inte räkna
6. Gillar du nån nu? nja
7. Vad gjorde du inatt? sov? xD
8. Och i förrgår natt? Sov
9. Kan du prata med din mamma om allt? vadå allt ? det mesta iaf

Nio fakta
1. Hemstad/Ort? Gävle, eller va?
2. Hårfärg? typ blond/brun
3. Längd? 1.45 ungefär
4. Frisyr? lite vågigt 
5. Ögonfärg? Brun-gröna
6. Skostorlek? 34/35
7. Humor? Sjukt bra humor
8. Civilstatus? Singel/gift med justin bieber och ulrik munther
9. Vänster eller högerhänt? vänsterhänt

Nio saker om ditt liv
1. Har du någonsin varit kär? Ja
2. Tror du på kärlek? Ja
3. Har du gjort något inom kärleken du verkligen ångrar? Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja
5. Har du någonsin blivit kär i din bästavän? Nej , bara min kompis
6. Har du älskat någon utan att berättat det? ja
7. Har du haft en hemlig beundrare? hur ska jag veta det? xD
8. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaaaa
9. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej

Nio någonsin
1. Har du någonsin hatat någon? Ja
2. Har du någonsin velat tagit ditt liv? nej
3. Har du någonsin gjort nåt du ångrar? Ja
4. Har du någonsin varit med om en olycka? ja , eller vad menas med det ? inte nåt superseriöst men ja
5. Har du någonsin snusat? Nej!
6. Har du någonsin gått på bio ensam? lol nej
7. Har du någonsin tyckt att världen suger? nej
8. Har du någonsin druckit? nej , eller jo haha läsk och sånt ? :p
9. Har du någonsin rökt? nej , och kommer aldrig göra heller

Nio känslor
1. Saknar du någon just nu? JA, min farfar! 
2. Är du glad? Jarå
3. Är du fundersam? Nja
4. Är du utråkad? Ja
5. Är du tysk? nej ? xD
6. Är du italienare? Nej
7. Är du fransk? Nej
8. Är du kines? Nej
9. Är du rasist? Nej!

Om dig
1. Namn? Klara
2. Hur många barn vill du ha? Ingen aning
3. Vill du gifta dig? ah

Fyra grejor
1.Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du nå djur? Ja
3. Sover du helst själv eller med någon? beror på
4. Tror du på spöken? mh det gör jag

Skulle:
1. Skulle du vilja vara längre? nja kanske lite , fast jag trivs i att vara kort :)
2. Skulle du vilja dricka dig full nu? Neeeeeeeeeeeeeej!?!
3. Skulle du vilja träffa någon nu? Ja

Har:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, men inte om något seriöst
2. Har du syskon? Ja
3. Har du varit full den här månaden? - nej??!?!?
4. Har du tröttnat på dom här frågorna? Närå

Vem:
1. Vem älskar du? Min familj, min släkt(eller vissa i min släkt, av personliga skäl), justin bieber, ulrik munther och mina vänner<3
2. Vem vill du bli full med? Ingen ?
3. Vem är den bästa artisten/gruppen? Justin Bieber och Ulrik Munther helt klart!
4. Vem pratade du senast i telefon med? pappa
5. Vem är snällast i världen? Vet inte xD
6. Vem sov du senast med? mig själv ? xD
7. Vem vet allt om dig? hmmmmmm......ingen vet ju precis allt förutom jag :p
8. Vem kan du berätta allt för? kan berätta det mesta för Diana Eriksson , Madelen Balic.... , Natalie , Jennifer, Alexis , Miranda , Elvira, Lorin , Josefine och många mer , och min familj<3

Av klara bieber - 4 maj 2012 19:08

Nu jag ska mysa ner mig i soffan med täcke, kudde,Daim och Capri-Sonne och titta på Djungelns Drottning på datan :) om ni också vill se det så kan ni klicka på länken '' http://www.kanal5play.se/play/program/228067/video/936058#!/play/program/228067/video/3606060|/program/228067/video/3606060 '' ha det bäst! :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards